REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MEDYCZNY-24.PL

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego medyczny-24.pl, prowadzonego przez:

FITSI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą przy Aleja Róż 6 / 21, 00-556 Warszawa, NIP: 7011249830, REGON: 541136893, wpisaną do KRS przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0001160815, z kapitałem zakładowym 5000 zł, dalej jako "Sprzedawca" lub "Usługodawca".

1.2. Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ((t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.) ) oraz reguluje zasady zawierania umów na odległość zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796 ).

1.3. Sklep internetowy (dalej: Sklep) dostępny jest pod adresem: https://www.medyczny-24.pl i umożliwia zakup sprzętu medycznego w modelu dropshippingowym.

1.3. Serwis umożliwia dostęp do materiałów informacyjno- edukacyjnych publikowanych przez fizjoterapeutę Krzysztofa Szarskiego online.

1.4. W ramach serwisu działa również:

a/ sekcja „Powrót do zdrowia”, umożliwiająca uzyskanie informacji na temat rodzajów dostępnych wyrobów medycznych mających zastosowanie w określonych stanach zdrowia,

b/ sekcja „Strefa Seniora”, umożliwiająca Seniorom, ich opiekunom lub osobom bliskim wykupienie subskrypcji usługi przypominania o lekach. W ramach subskrypcji, system AI wykonuje połączenia telefoniczne do Seniora z przypomnieniem o zażyciu leków, przyjęciu pokarmu lub nawodnieniu, zgodnie z kalendarzem ustawionym przez  zamawiającego.

 

2. DEFINICJE

2.1. Klient – osoba fizyczna (w tym konsument), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze Sklepu,

2.2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.3. Lek – zalecony przez lekarza produkt leczniczy, jak również witaminy, suplementy diety i żywność specjalnego przeznaczenia medycznego

2.4. Produkt – rzecz ruchoma oferowana przez Sklep, w tym sprzęt medyczny oraz  publikacje informacyjno-edukacyjne.

2.5. Partner Dropshippingowy – firma trzecia dostarczająca towar do Klienta w imieniu Sprzedawcy

2.6. Senior - każda osoba potrzebująca wsparcia w pamiętaniu o regularnym przyjmowaniu leków, posiłków lub nawodnieniu, bez względu na wiek.

2.7. Strona: medyczny-24.pl

2.8. Zamawiający – osoba zamawiająca usługę Strefa Seniora, dla siebie lub wskazanej osoby bliskiej (Seniora).

 

3. ZAWARCIE UMOWY I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

3.1. Klient może złożyć zamówienie poprzez formularz zamówienia na Stronie.

3.2. Zawarcie umowy następuje z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia i płatności przez Sprzedawcę.

3.3. W przypadku zamówień dropshippingowych, realizacja i wysyłka odbywa się bezpośrednio z magazynów Partnera Dropshippingowego. Sprzedawca przekazuje dane Klienta niezbędne do realizacji zamówienia.

3.4. Wysyłka Produktu następuje firmą kurierską na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.

3.5. Przyjęcie i realizacja zamówienia uwarunkowane są złożeniem przez Klienta przy składaniu zamówienia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie podanych przez Klienta danych osobowych oraz na otrzymanie e-paragonu.

 

4. CENY I PŁATNOŚCI

4.1. Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty ceny Produktu i kosztu wysyłki.

4.2. Brak zapłaty w ciągu 24 godzin od otrzymania potwierdzenia w formie wiadomości e-mail skutkuje anulowaniem zamówienia.

4.3 Dokumentem sprzedaży jest interaktywny formularz umowy uzupełniony o wymagane dane.

4.4. Wszystkie ceny na stronie podawane są w złotówkach polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

4.5. Klient ma do wyboru metody płatności: przelew, BLIK, karta płatnicza, systemy płatności online (Autopay).

4.6. Dokument sprzedaży w postaci elektronicznej zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

 

5. ODSTĄPIENIE OD UMOWY I REKLAMACJE

5.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru z zastrzeżeniem usługi Strefa Seniora.

5.2. Odstąpienie od umowy wiąże się z obowiązkiem zwrotu zakupionego towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Towar podlega zwrotowi na koszt Klienta, na adres punktu odbioru na terenie Polski wskazany w wiadomości wysłanej Klientowi po otrzymaniu przez Sprzedawcę formularza odstąpienia od umowy.

5.3. Prawo do odstąpienia nie przysługuje m.in. w przypadku:

  • zakupu towaru sprowadzanego na zamówienie oraz wyprodukowanego według specyfikacji konsumenta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  • towarów otwartych i użytych (higiena),
  • usługi Strefa Seniora, od momentu rozpoczęcia jej świadczenia.

5.4. W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

5.5. Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:

a/ złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,

b/ przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,

c/ żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,

d/ żądać usunięcia wady.

5.6. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od ich otrzymania. W przypadku ich uznania, Sprzedawca wymienia produkt, naprawia go lub zwraca środki. Zwroty i reklamacje powinny być kierowane na adres miejsca, z którego dokonano wysyłki towaru, zgodnie z informacją przekazaną przez Sprzedawcę w potwierdzeniu realizacji zamówienia.

 

6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I GWARANCJE

6.1. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, legalnie wprowadzone do obrotu i objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.

6.2. Informacja o gwarancji, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

6.3. W przypadku wadliwości, zastosowanie mają przepisy o odpowiedzialności za zgodność towaru z umową oraz o rękojmi zgodnie z Kodeksem Cywilnym.

 

7. Usługa „Powrót do zdrowia”

7.1. W ramach usługi „Powrót do zdrowia” Serwis umożliwia uzyskanie informacji o dostępnych wyrobach medycznych mających zastosowanie w określonych stanach zdrowia.

7.2. Informacje podawane w ramach Serwisu następują za pośrednictwem dostępnej dla Klientów infolinii AI oraz krótkich filmów o charakterze edukacyjno-informacyjnym dostępnych na stronie.

7.3. Usługa „Powrót do zdrowia” nie służy diagnozowaniu ani leczeniu chorób.

 

8. Usługa Strefa Seniora

8.1. Usługa Strefa Seniora polega na wykonywaniu podlega na wykonywaniu przez system AI połączenia telefonicznego do Seniora z przypomnieniem o przyjęciu leków, pożywienia lub nawodnienia zgodnie z kalendarzem ustawionym przez  Zamawiającego.

8. 2. Usługę Strefa Seniora może zamówić Senior, o ile ma pełną zdolność do czynności prawnych, opiekun Seniora lub jego osoba bliska (łącznie: Zamawiający).

8.3. Zamawiając usługę Strefa Seniora Zamawiający podaje imię Seniora oraz jej/jego numer telefonu oraz wypełnia formularz podając częstotliwość, z jaką połączenia telefoniczne mają być wykonywane oraz leki, wyżywienie lub nawodnienie, o których przypominać będzie wiadomość głosowa.

8.4. W przypadku, gdy Zamawiającym nie jest Senior, Zamawiający ma obowiązek poinformować Seniora o podaniu jej/jego danych (imię i numer telefonu) oraz o zasadach przetwarzania tych danych przez Sprzedawcę, publikowanych  na stronie https://medyczny-24.pl/Regulamin/polityka-prywatnosci/ 

8.5. Zamawiający ma obowiązek zapewnić, by wskazane w zamówieniu dane dotyczące leków i częstotliwości ich przyjmowania były zgodne z zaleceniami lekarza,

8.6. Zamawiający ma obowiązek dokonania zmiany/wycofania zamówienia w przypadku, gdy zalecenie lekarza co do produktów i częstotliwości ich przyjmowania przez Seniora ulegnie zmianie, tak aby zamówione powiadomienie zawsze odpowiadało w/w zaleceniom,

8.7. Usługę Strefa Seniora należy zamawiać wyłącznie w dobrej wierze, kierując się potrzebą wsparcia Seniora; usługa Strefa Seniora nie może być wykorzystywana do wprowadzania w błąd ani nękania,

8.8. Usługa Strefa Seniora nie służy diagnozowaniu ani leczeniu, w tym nie zastępuje ani nie pośredniczy w komunikacji w stanach nagłych,

8.9. Senior może w każdym czasie zażądać zaprzestania powiadomień, co z uwagi na poszanowanie jej/jego prawa do prywatności zostanie uszanowane i skutkować będzie wyłączeniem usługi.

8.10. Zamówienie usługi Strefa Seniora następuje na czas nieokreślony i podlega płatnościom comiesięcznym, pobieranym za miesiąc z góry,

8.11. Zamawiający może odwołać zamówienie usługi Strefa Seniora w każdym czasie, w takim przypadku płatności nie są pobierane począwszy od kolejnego miesiąca; taki sam skutek następuje w przypadku zażądania wyłączenia usługi przez Seniora.

 

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

9.1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

9.2. Regulamin dostępny jest nieprzerwanie pod adresem www.medyczny-24.pl i może być zapisany lub wydrukowany przez Klienta.

9.3. Wszelkie spory rozstrzygane będą przez właściwy sąd powszechny zgodnie z przepisami prawa.

9.4. Data opublikowania regulaminu:  01.08.2025 r. Regulamin ma zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie począwszy od daty opublikowania regulaminu.